BASIN AÇIKLAMALARI VE DUYURULAR

23 Mayıs 2012 Çarşamba

MUSTAFA ÖZCAN YİNE HAKARET ETTİ


BODRUM MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUSTAFA ÖZCAN YİNE HAKARET ETTİ
19.05.2012 günü, Bodrum Anadolu Lisesi beden eğitimi öğretmenlerinden Mustafa Öksüz’ün Milli Eğitim Müdürü Mustafa ÖZCAN tarafından hakarete uğradığı belirtildi. Mustafa Öksüz, Mustafa Özcan hakkında kaymakamlığa ve Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulundu.  Mustafa ÖKSÜZ, 23.05. 2012 günü Bodrum Kaymakamı Mehmet Gödekmerdan’la kaymakamlık makamında bir görüşme yaptı. Öksüz’ün, Mehmet Gödekmerdan’a, bu güne kadar katıldığı toplantılarda, Mustafa Özcan’ın öğretmenlere, okul müdürlerine, milli eğitim çalışanlarına nasıl hakaret ettiğine, onları nasıl azarlayıp aşağıladığına birçok kez tanık olduğunu dile getirdiği öğrenildi. Bodrum Eğitim Sen temsilciliği konuyla ilgili bir basın açıklaması yaptı. Basın açıklamasında basın yayın sözcüsü Ahmet Tilkal şunları söyledi:
“Hakaret eden müdür istemiyoruz! İlçe milli eğitim müdürü Mustafa Özcan hakaretlerine bir yenisini daha ekledi! Öğretmenlerimizin aşağılanmasına izin vermeyeceğiz!
Mustafa Özcan 19 Mayıs 2012 günü çelenk sunumu töreninde sendikamız üyesi beden eğitimi öğretmeni Mustafa Öksüz’e, öğrencilerinin, meslektaşlarının, okul müdürlerinin, protokolün, töreni izleyenlerin önünde “Sen kimsin! Kim oluyorsun ki protokole komut veriyorsun!  Otuz yıllık öğretmen olmuşsun hiçbir şey öğrenememişsin! Bir komut vermeyi bilmiyorsun!” diyerek aşağılayıcı bir üslupla hakaret etmiş, azarlamıştır.
Bu tutumundan dolayı Mustafa Öksüz, Mustafa Özcan’ı Kaymakamlığa şikâyetti, M. Özcan hakkında savcılığa suç duyurusunda bulundu. M. Özcan bir süre ünce aynı davranışı rehber öğretmen Yusuf Solmaz’a yapmış, Y. Solmaz, M. Özcan’ı Savcılığa ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne şikâyet etmişti.
Mustafa Özcan’ın bu üslubu ilçemizde göreve başladığı günden bu güne devam etmektedir. M. Özcan birçok öğretmeni, okul müdürünü, milli eğitim personelini aynı dille azarlamış, aşağılamıştır. Sindirilen personel Milli Eğitim Müdürü’nün baskısı altındadır. M.ÖZCAN, soruşturmasını yapan müfettişlerin koruması altında olduğundan hakarete uğrayanlar haklarını aramaktan çekinmektedir. M. Özcan’ı koruyan müfettişlerden biri olan Kalender YILMAZ Muğla’da mahkeme önüne çıkarılmıştır. Sendikamız M. Özcan’ı yaptığı hataları aklamaya çalışan müfettişlerle ilgili gerekli çalışmaları yürütmektedir.
Mustafa Özcan’ın hakaretlerine uğrayan, öğretmenlerimiz, okul müdürlerimiz, milli eğitim personeli sahipsiz değildir.  Hakarete uğrayan sözleşmeli, ücretli öğretmenlerimiz, memurlarımız, işlerini kaybetmemek için haklarını arayamıyor. M. Özcan mağduru birçok kişi, M. Özcan’ı koruyan müfettişler yüzünden hak arama girişiminde bulunamadı.  Bu durum M. Özcan’ı cesaretlendirdi. M. Özcan, çevresindekilere hakaret yağdırırken kimseden çekinmemeye başladı. Hakaretlerini, protokolün önünde, öğrencilerin karşısında, halkın huzurunda dahi yapabilir hale geldi.
Sendikamız, ilçemizde çalışan öğretmenlere yönelik hakaretlere, usulsüz soruşturmalara tepki göstermeye devam etmektedir.  Bodrum Eğitim Sen olarak öğretmenlerimize, müdürlerimize, milli eğitim çalışanlarına yapılan hakaretleri kınıyoruz. Bu hakaretler son buluncaya, usulsüz soruşturmalar engelleninceye, yanlı müfettişler sorgulanıp cezalandırılıncaya kadar mücadelemize devam edeceğiz.
Kamuoyuna duyurulur. Bodrum Eğitim Sen” 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜNCEL EĞİTİM MANŞETLERİ